Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
25 жовтня 2019 року о 10 годині в приміщенні ТУ ДСА України Херсонській області відбулася робоча нарада керівників структурних підрозділів територіального управління з керівниками апаратів місцевих загальних судів.
На порядку денному розглядалися питання дотримання вимог Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 30.11.2010 року №30; вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 року працівниками апаратів місцевих загальних судів області; наказу Державної судової адміністрації України №231 від15.11.2016 року «Про тимчасовий порядок обміну офіційними документами між місцевими та апеляційними судами, ДСА та територіальними управліннями, підприємствами, що належать до сфери ДСА» №231.
Обговорювалися питання проведення інвентаризації, списання матеріальних цінностей, дооформлення нерухомого майна, підготовки до складання річної статистичної звітності, тощо.
Окрім того, зосереджено увагу учасників наради на особливості проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців.
Ділилися думками з приводу розроблення посадових інструкцій державних службовців категорій «Б» та «В», відповідно до Порядку, затвердженого наказом Національного агентства України з питань держслужби № 172-19 від 11.09.2019 року.