Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Працівниками територіального управління Державної судової адміністрації в Херсонській області 11 квітня 2013 року проведено вивчення стану організації діяльності Голопристанського районного суду Херсонської області.
Вивченням організації роботи суду були охоплені наступні напрямки: загальна організація роботи суду, стан ведення електронного діловодства в суді за допомогою комп’ютерної програми Д-3, обліково-статистичної діяльності, роботи архіву, стану матеріально-технічного забезпечення суду.
Робота працівників суду здійснюється у відповідності директивних документів, наказів, листів ДСА України, територіального управління ДСА, апеляційного суду, планів роботи суду. Всі працівники суду відповідально відносяться до виконання своїх обов’язків, не допускають порушень службової дисципліни.
Облік надходження судових справ, матеріалів, заяв, іншої вхідної документації здійснюється тільки за допомогою електронного програмного комплексу, авторозподіл судових справ між суддями здійснюється з дотриманням норм Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30. Помічниками суддів розроблені шаблони процесуальних документів, що дає можливість скорочувати терміни виготовлення судових рішень про результати розгляду судових справ і своєчасно надавати їх сторонам судових процесів. Також дає можливість своєчасно вносити відповідні статистичні дані в облікові картки усіх категорій судочинства. Усі складні питання використання КП ДЗС та щодо розподілу судових справ за допомогою програми розглядаються та обговорюються на зборах суддів.
В ході вивчення стану роботи суду працівникам була надана практична допомога в удосконаленні ведення діловодства, обліково-статистичної та архівної роботи.
Результати перевірки свідчать про те, що керівництвом суду проведено велику роботу щодо організаційного забезпечення функціонування та використання працівниками суду автоматизованої системи електронного діловодства.
Також за результатами перевірки встановлено, що в суді бракує сучасної комп’ютерної техніки, приміщення архіву суду потребує заміни застарілих дерев’яних стелажів. Зазначені та інші матеріально-технічні питання узяті на контроль ТУ ДСА України в Херсонській області для їх подальшого вирішення.