flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Вивчення стану організації діяльності Дніпровського районного суду м. Херсона

03 грудня 2012, 10:18

Відповідно до плану роботи територіального управління Державної судової адміністрації в Херсонській області на друге півріччя 2012 року   21-22  листопада   2012 року проведено вивчення стану організації діяльності  Дніпровського   районного суду   міста Херсона.  

 Вивченням стану організації роботи суду  було  охоплено процес проходження організаційно-управлінських документів, оперативність і належну якість розгляду та виконання організаційних документів, загальну організацію роботи суду,  стан  ведення діловодства  за допомогою комп’ютерної програми, обліково-статистичну  діяльність, роботу архіву,  ведення кадрової роботи, стан матеріально-технічного забезпечення суду.

          Під час перевірки особлива  увага була приділена вивченню  стану використання   програмного комплексу  «Д-3»   та організації  ведення електронного діловодства   в умовах дії  Кримінального процесуального  кодексу   України -  2012 року.                     

          Організація  діловодства  в суді та канцелярій  суду   з першого січня 2011 року організована і здійснюється у відповідності  Положення  про автоматизовану систему документообігу  суду, затвердженого  рішенням Ради суддів України  26 листопада 2011 року № 30 з дотриманням вимог Інструкції з  діловодства в місцевому загальному суд , затвердженої   наказом ДСА України 27.06.2006 року  за №  68 із змінами  і доповненнями (далі Інструкція з діловодства).   

    З 27 лютого 2012 року  шляхом автоматичного поновлення у суді почала використовуватися  комп’ютерна програма «Д-3». На момент перевірки  активна  версія 3.5.

Наказом голови суду  призначено відповідальних осіб за внесення даних до бази КП «ДЗС», згідно з яким визначено коло обов’язків помічників суддів, секретарів судового засідання  та секретарів суду по внесенню даних до обліково-статистичних карток на справи, карток на особу, карток обліку сум матеріальної шкоди по кримінальній справі відповідно до їх повноважень.

Право проведення автоматичного розподілу справ закріплене за керівником апарату суду, а також за секретарями суду (окремо за категоріями справ, з якими вони працюють).

Автоматичний розподіл судових справ у Дніпровському  районному суді здійснюється протягом робочого дня після реєстрації відповідних документів.

          Повторний автоматичний розподіл справ здійснюється за письмовим розпорядженням керівника апарату   (особи, яка виконує його обов'язки) у визначених Положенням про автоматизовану систему документообігу суду випадках, у яких суддя не може здійснювати правосуддя або брати участь у розгляді судових справ (недопустимість повторної участі судді в розгляді справи, повернення справи з апеляційної інстанції на новий розгляд в іншому складі суду, перегляд справи за нововиявленими обставинами тощо).

          Усі організаційні та складні питання щодо  використання  КП «Д-3» (раніше ДЗС) та щодо розподілу судових справ за допомогою програми вирішуються  на  зборах суддів.

У зв’язку із набранням  чинності  нового  кримінального процесуального кодексу України  на підставі  рішення  зборів  суду до КП «Д-3»  були включені  Рябова О.Д.  Іванищук А.А., як слідчі судді,   Заболотний  В.М., як суддя, який  розглядає справи щодо неповнолітніх та  налаштовані  в програмі їх повноваження.

         В ході вивчення  роботи суду працівникам надана практична допомога в удосконаленні ведення діловодства, обліково-статистичної та кадрової роботи, надано методичну допомогу з питань складання фінансової звітності суду.