flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану обліково-статистичної роботи в територіальному управлінні та місцевих судах у 2011 році

27 січня 2012, 11:07

Відповідно до Положення про територіальні управління Державної судової адміністрації України, затвердженого наказом Державної судової адміністрації України  від 05 квітня 2011 року № 82, планів роботи ТУ ДСА України  в Херсонській області на 2011 рік, інших розпорядчих документів,  ТУ ДСА України  в Херсонській області вжито ряд організаційних та практичних заходів, спрямованих на  покращання стану обліково-статистичної  роботи, інформаційно-технічного  забезпечення  місцевих судів області.

За результатами здійснення  судочинства протягом 2010 року та 1 півріччя 2011 року проаналізовано організацію та стан обліково-статистичної роботи в судах, аналітичні довідки направлені до ДСА України та місцевих судів для вжиття заходів щодо  покращання роботи у цьому напрямку, також розміщена  на веб-порталі «Судова влада».

         У березні  поточного року на засіданні колегії ТУ ДСА обговорений підготовлений ДСА України аналіз стану обліково-статистичної роботи в Державній судовій адміністрації України та загальних судах у 2010 році  та розглянуто питання про організацію та стан обліково-статистичної роботи в ТУ ДСА та місцевих судах області за 12 місяців 2010 року.

         У жовтні місяці 2011 року на робочій нараді при керівництві ТУ ДСА було розглянуто питання щодо стану обліково-статистичної роботи  в територіальному управлінні та місцевих судах області, запропоновані заходи щодо її удосконалення. Аналіз стану обліково-статистичної роботи надісланий до ДСА України, місцевих судів області та  розміщений на головній сторінці офіційного порталу ТУ ДСА.

До ДСА України, апеляційного суду Херсонської області та місцевих судів області направлені збірники статистичних даних про стан здійснення правосуддя місцевими загальними судами Херсонської області  за  12 місяців 2010 року. Здійснено огляд даних щодо стану здійснення правосуддя місцевими загальним судами Херсонської області за 2010 рік, який розміщено  на офіційному веб-сайті.

 

На виконання рішення Ради суддів України № 22 від 11.05.2010 та доручення Державної судової адміністрації України від 10.06.2010 №19 місцевими судами області  з 01 січня 2011  року для ведення електронного діловодства використовується   комп’ютерна програма «Документообіг загальних судів».

Головним спеціалістом сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій прийнято участь  у семінарі «Організація роботи в умовах запровадження автоматизованої системи документообігу», який відбувся 14-15 квітня 2011 року у м. Києві, а також у семінарі на тему «Засади формування  звітності  засобами КП «ДЗС», проведення  якого  відбулося в м. Ірпені 31 жовтня-01 листопада 2011 року.

Для забезпечення своєчасності та  якості введення інформації до  КП «ДЗС» сектором організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій протягом поточного  року проводились  семінарські навчання із головними  спеціалістами  інформаційних технологій місцевих судів області та іншими працівниками  апаратів судів, відповідальних за введення обліково-статистичних карток  до бази даних.  На базі територіального управління  пройшли стажування 45 працівників  місцевих судів.

 На семінарських заняттях  розглядалися  питання організації роботи в комп’ютерній  програмі «Документообіг  загальних судів», особливості її  використання, налаштування автоматичного розподілу справ та шаблонів документів, необхідних колонок у  вікні реєстру, порядку  виконання технічних робіт,  пов’язаних з програмним  комплексом «ДЗС» та обслуговування і забезпечення працездатності комп’ютерної техніки в судах. Надавались рекомендації щодо можливості  швидкого пошуку потрібного документу, справи чи відповідної інформації по справі за основними атрибутами у відповідному  фільтрі. Були обговорені особливості побудови фільтрів, механізм поєднання та об’єднання,  вибору необхідних атрибутів для пошуку, використання необхідних логічних умов у фільтрі та обрання необхідного значення пошуку.

 Проведення семінарів дозволило його учасникам обмінятися досвідом роботи, в ході дискусії вирішити спірні моменти і усунути багато питань, суперечностей, що виникають в процесі роботи,  поділитися напрацьованою практикою.

Сектором  організації діловодства, ведення архіву судів та судової статистики постійно здійснюється методична допомога в освоєнні  програми працівниками апаратів місцевих судів, розробляються  методичні рекомендації та надаються відповіді  на всі питання, які виникають в процесі вивчення програми. Також проводилася робота по узагальненню проблемних   питань, які виникають під час роботи з  КП «ДЗС» у працівників  місцевих судів та надсилалися  роз’яснення. Працівниками сектору надані відповіді на безліч запитів, які надходили від судів засобами електронного зв’язку та  каналами ICQ. Крім того, постійно здійснюється  консультативна допомога у телефонному режимі.

З метою удосконалення програмного продукту КП «ДЗС» та покращання  організації  електронного діловодства в судах працівниками сектору у січні та листопаді  поточного року були направлені керівництву  ДСА України та розробнику програми найважливіші проблемні питання, пропозиції, також зосереджено увагу на розбіжності законодавства із комп’ютерною програмою.

 

Відповідно до плану роботи ТУ ДСА в Херсонській області проведені комплексні вивчення організації роботи Іванівського, Генічеського, Комсомольського,  Цюрупинського місцевих судів, контрольні перевірки Горностаївського, Нижньосірогозького та Новотроїцького районних судів області, під час яких  основна увага приділялась вивченню питань  оформленню та веденню Номенклатури справ,  реєстрації та обліку судових справ і матеріалів, заповненню документів первинного обліку,  організації обліково-статистичної роботи, контролю за веденням архівної справи суду, зі зверненнями громадян, прийому та обліку речових доказів, виконання судових рішень, організації роботи суду в комп’ютерній програмі «Документообіг загальних судів», повноти та вчасності розміщення судових рішень у Єдиному державному реєстрі.

Одне із основних питань, на якому  зосереджувалось вивчення  організаційної діяльності  було питання планування роботи суду з метою підвищення рівня  обліково-статистичної роботи. Особлива  увага зверталася на внесення до плану  перевірок роботи канцелярії суду, секретарів судових засідань, проведення семінарських  навчань з працівниками, відповідальними за ведення обліково-статистичної роботи в суді, прийняття письмових заліків у відповідальних працівників за складання статистичної звітності, а також  розгляд цих питань на виробничих нарадах та прийняття відповідних заходів щодо вдосконалення цієї роботи.

Під час вивчення організації роботи судів не залишалися поза увагою працівників сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики  та інформаційних технологій питання зберігання в контрольному стані  Інструкцій, які  регламентують роботу апарату суду, порядок направлення справ  для перегляду судових рішень в апеляційному та касаційному  порядках, наявність у секретарів судових засідань  сертифікатів на право здійснення  фіксування судового процесу технічними засобами, виконання вимог своєчасності надсилання судом довідки форми 6, передбачених Інструкцією про єдиний облік злочинів від 25.05.2010 року.

За результатами перевірок було встановлено, що  обліково-статистична  робота в судах в цілому ведеться з дотриманням вимог Інструкції з діловодства  в місцевому суді від 26.09.2007 №100, проте мали місце і спільні  недоліки:

- були зафіксовані випадки, коли номенклатура справ із року в рік майже не змінюється та потребує перегляду, доробки у відповідності  організаційних змін з введенням електронного діловодства у суді, інколи містить інформацію, яка дублюється в  інших справах;

- порушення  порядку перереєстрації справ, нерозглянутих на кінець звітного періоду, а саме відсутність карток-замінників;

- заповнення обліково-статистичних карток працівниками канцелярії не в повному обсязі;

- розходження даних  форм звітності щодо кількості справ, розглянутих із фіксуванням судового процесу технічними засобами, з інформацією, зазначеною в журналі реєстрації видачі дисків;

- не відповідність залишків справ, відображених у звітах, із наявними у картотеках;

- порушення термінів передачі справ до канцелярії суду секретарями судових засідань;

- використання можливостей КП «ДЗС» не в повному обсязі (ведення вихідної та вхідної  кореспонденції, роздрукування журналів, які використовуються у роботі суду.

Спеціалістами управління надавались роз’яснення  працівникам апаратів судів по  всім питанням, які викликають  труднощі  у роботі.

Результати перевірок були розглянуті на оперативних нарадах при керівництві ТУ ДСА. Копії  доповідних записок за результатами проведених вивчень  направлялися в суди для обговорення та усунення  встановлених недоліків. Інформацію  про прийняття відповідних заходів, спрямованих на покращання стану обліково-статистичної роботи та усунення недоліків та порушень, суди надсилали  до територіального управління.

 

З метою вдосконалення обліково-статистичної роботи, підвищення професійного рівня співробітників судів, які відповідають за складання  статистичних звітів, 22 червня 2011 року та 16 листопада 2011 року організовані та проведені семінарські заняття зі співробітниками апаратів місцевих судів, відповідальними за складання та подання звітності. Основна увага приділялася висвітленню питань, що  виникають при складанні звітів та  вивченню положень Інструкції щодо заповнення і подання звітів про розгляд апеляційними та місцевими судами судових справ і матеріалів, затвердженої наказом ДСА України від 05.06.2006 № 55 (зі змінами від 25.05.2011), Інструкції щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу, затвердженої наказом ДСА України від 18.03.2004 (зі змінами від 22.08.2007). Також розглядалися питання ведення Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України від 27.06.2006 № 68 (зі змінами від 26.09.2007). Обговорювались  проблемні питання, які виникають при складанні  звітів, вирішувались  спірні моменти. Учасники семінару  обмінювались досвідом роботи.

Результати роботи  керівників апаратів місцевих судів з питання організації первинного обліку судових матеріалів та обліково-статистичної роботи в суді заслуховувались на нарадах при керівництві ТУ ДСА. Під час нарад вивчалися  проблеми в організації діяльності конкретного суду, пропонувалися конкретні заходи щодо їх вирішення, здійснювався  обмін  досвідом роботи.

У березні та грудні поточного  року  організовані  та  проведені семінари із керівниками апаратів місцевих судів області.  Одним із головних  питань порядку денного були  питання використання комп’ютерної програми «Документообіг загальних судів» та підготовки  до здачі річної звітності.

 У зв’язку із затвердженням Вищим адміністративним судом України нового класифікатора справ, що розглядаються у порядку КАС України,  ТУ ДСА були надіслані до місцевих судів області  методичні роз’яснення  щодо застосування  Класифікатора категорій адміністративних справ, який  затверджений  рішенням Ради суддів адміністративних судів України від  26.11.2010 №93, також направлені методичні рекомендації щодо правильного перенесення залишку нерозглянутих справ зі звіту за 12 місяців 2010 року до звіту за 6 місяців 2011 року відповідно до запроваджених категорій.

Для складання достовірних звітів  за формами 6-9, які формуються автоматично, ТУ ДСА здійснюється постійний контроль за правильністю заповнення та порядком направлення карток на осіб, відносно яких розглянуті кримінальні справи. Працівниками ТУ ДСА перевіряється юридичний зміст кожної картки та контролюється виправлення невірних показників. Щомісячно в ручному режимі перевіряється приблизно 450 карток.

Для достовірного відображення звітності  за формою 6-9 за 2011 рік  працівниками сектору  організовано внесення до КП «ДЗС» карток на осіб, стосовно яких розглянуті справи у 2010 році і які  були  внесені до програми «Атлант»,  а набрання чинності відбулося протягом поточного року.

Щомісячно  узагальнюються помилки, які  допускаються  відповідальними особами  при заповненні картки. Велика кількість карток заповнювалась всупереч 3.4.10 Інструкції щодо заповнення картки на особу, стосовно якої судом  розглянуто кримінальну справу. Багато неточностей  виникає при заповненні пункту 3 (заняття)- осіб, що вчинили службові злочини працівники судів   відображають як таких, які на момент вчинення злочину були робітниками, безробітними або працездатними, які не працювали і не навчалися;   п.14(вчинення злочину у складі групи)- осіб, що вчинили злочин у групі, вказують як таких, що вчинили злочин в складі  організованої групи або ж, навпаки,  відображають вчинення  групою осіб  злочинів, диспозиція статей яких не передбачає  зазначеної кваліфікаційної ознаки.   Заповнюючи  п.11 (судимість), відповідальні особи  часто плутають значення 1 із значенням 3, коли особа значиться не судимою в силу статті 89 КК України. Непоодинокі випадки не заповнення п.18б, 18в (статті КК України), п.27 (дата набрання чинності).

 Неодноразово листи  з вимогою про  покращання  роботи в частині заповнення карток спрямовувалися на керівників апаратів судів.

У разі виявлення неналежного ставлення до цієї роботи відповідальних працівників апаратів судів, головам судів та керівникам апаратів судів  вносилися пропозиції негайно вжити заходи реагування, а саме -  у  зв’язку з виявленими фактами неякісного заповнення карток на особу - голові  Генічеського районного суду (вих.2274/03 від 30.06.2011), керівникові  апарату Чаплинського  районного суду (вих2268/03 від 30.06.2011).

Вжиті заходи дещо сприяли покращанню стану роботи в місцевих судах області щодо заповнення,  введення до комп’ютерної програми «Документообіг загальних судів» облікових карток.

         ТУ ДСА тісно взаємодіє з питань судової статистики з правоохоронними органами, державними установами, навчальними закладами. В поточному році, відповідно до офіційних запитів було підготовлено та надано 45  витягів  зі статистичних звітів.

Працівниками сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій на  підставі даних звітів за перше півріччя 2011 року були  здійснені  розрахунки  стосовно надходження справ та матеріалів до місцевих загальних судів та навантаження на одного суддю місцевого загального суду; взято  участь у підготовці бюджетного запиту на 2012 рік: до розрахункових таблиць вносилися дані статистичної звітності судів.

 

На виконання вимог наказу ДСА України від 05.06.2006 № 55 (зі змінами від 25.05.2011), вказівок ДСА України щодо подання звітів проведено роботу щодо збору, перевірці  звітів.

         Напередодні здачі звітів за перше півріччя 2011 року та  з метою надання методичної допомоги у суди були надіслані рекомендації щодо складання  статистичних звітів про розгляд місцевими  загальними судами  судових справ і матеріалів за формами 1, 1-ОП, 1-Л, 1-АМ, 2-А, 2-Ц, 3, 4, в яких зосереджено увагу відповідальних працівників на моменти, які, виходячи із практики  минулих звітних періодів, викликали найбільші труднощі у роботі.

Слід зазначити, що інформація  державного підприємства «Інформаційні судові системи», розробника програми КП «ДЗС»,  про можливість здачі  статистичних звітів за формами 1-ОП, 1-Л, 2-А, 3, 4 в автоматичному режимі, не знайшла свого підтвердження. Працівники судів мали  можливість розрахувати  автоматично лише звіт за формою 3. Всі  інші форми  звітності  складалися  в ручному режимі за допомогою фільтрів, шляхом внесення  даних до шаблонів, які неодноразово  змінювались, оскільки містили помилки. В результаті чого працівникам  більшості судів доводилось по декілька  разів їх перезаповнювати. Під час складання звітів у місцевих судах та територіальному  управлінні декілька разів відбувався  відкат бази даних, на відновлення  якої  витрачався час.

Через недосконалість програмного забезпечення  найбільш складна ситуація виникла при зведенні звітів за формами 6 - 9, які розраховуються на підставі карток на особу, стосовно якої судом розглядалася кримінальна справа. В технічній документації до  встановленої версії 2.26 повідомлялось про  можливість  автоматичного отримання  заповнених  карток  з місцевих судів та апеляційного суду територіальним управлінням. До теперішнього часу  ця функція залишена нереалізованою. Працівники  судів надсилали  картки  електронною поштою, в  територіальному управління здійснювався імпорт до  КП «ДЗС», на що витрачалося багато часу. Зведення звіту за перше півріччя 2011 року за формами  6-9 відбувалося  майже за 5 годин.

За півроку роботи ніяких позитивних зрушень розробником  програми здійснено не було. Для забезпечення достовірних   статистичних звітів за формами 6-9 за 2011 рік працівниками сектору  організаційного забезпечення  діяльності судів, судової статистики та  інформаційних технологій  повторно був проведений  імпорт карток до КП «ДЗС» починаючи  з січня 2011 року. При спробі формування пробного  звіту, з’ясувалося, що програма формує його вже 8 годин.

 Взагалі слід відмітити, що  працівники ТУ ДСА та апаратів місцевих судів вимушені були самостійно, методом проб та помилок, вивчати програму: порядок введення карток, роботу з фільтрами,   тощо.

Як стало відомо, наразі готується випуск нового програмного продукту «Діловодство3», першочерговою задачею якого є зміна інтерфейсу, що дуже перешкоджає  у роботі, оскільки користувачі програми лише звикли до одного, як на зміну приходить  інше розташування  кнопок. Доцільніше було б приділяти увагу удосконаленню програми, опрацювати фільтри, які на сьогоднішній день дуже громіздкі  та у більшості випадків незрозумілі для користувачів програми. Також вкрай назріла необхідність у  внесенні змін до Інструкції з діловодства від 27.06.2006 №68 у зв’язку із введенням в дію КП «ДЗС», оскільки на практиці  виникає  багато розбіжностей, які потребують  тлумачення. Так, наприкінці року  аналітиком  комп’ютерних систем ДП «ІСС» Фіалковським  О.В. були надіслані методичні рекомендації щодо перереєстрації справ, згідно із якими  перереєстрація  відбувається  за номером провадження, що не відповідає  п.3.10.6 Інструкції, відповідно якому перереєстрація  проходить за номером справи. Крім того, в програмі КП «ДЗС» вчасно не налаштовано функції перереєстрації справ з минулого  року на поточний і станом на 04 січня 2012 року фактично зірвана  і не розпочалася перереєстрація залишків справ  та реєстрація надійшовших. До того, складання звітів за 2011 рік, яке  в основному проходить в ручному режимі, що потребує багато часу і зусиль від працівників судів, співпадає з роботою по  перереєстрації залишків, що суттєво вплине на якість річної  звітності  та організацію роботи в цілому.

Опрацювання цих напрямків значно більше принесло б користі та спростило  б роботу користувачів програми, аніж зміна інтерфейсу.

За результатами звітного періоду форми звітів та витяги  з них направлені до ДСА України, апеляційного суду, головного  управління статистики у Херсонській області, а також за окремими запитами до інших органів, установ та організацій.

         Незважаючи  на вжиті ТУ ДСА  заходи щодо  покращання результатів роботи по  складанню та поданню місцевими судами звітів про розгляд справ та матеріалів, все ще допускаються помилки  працівниками місцевих судів.

         Так, у розділ 1  форми 1 – залишки по справах  не  відповідали залишкам  минулого звітного періоду,  у розділі 4 (відомості про потерпілих) при заповненні рядку 2 (умисне вбивство) зазначалося  заподіяння шкоди здоров`ю, а не життю; кількість осіб, які скоїли злочин групою осіб, не відповідала інформації  додатку до звіту; кількість осіб,  які знаходились у суді не завжди рівнялася сумі кількості  осіб по справах, що знаходяться у залишку та у справах із закінченим провадженням;    форма 1 не співпадала із формою 1-ОП.

         У розділі Б форми 1-АМ деякими судами вносились дані до комірок, які, згідно надісланого шаблону,  не можуть містити даних, як приклад,  відображалося  звільнення від покарання осіб за поданнями  органів дізнання, також мали місце випадки, коли  відображалися дані до рядку 1 довідки (кількість осіб, щодо яких  відмовлено у порушенні кримінальної справи у порядку ст.27 КПК України), хоча при перевірці з’ясовувалась відсутність такої інформації.

У розділі 1 форми 2-Ц невірно були відображені дані про  подання заяви про видачу та скасування судового наказу у зв’язку зі змінами до Закону України від 07.07.2010 «Про судоустрій та статус суддів»; неправильно відображені залишки; невірного відображення  даних у рядку 17 довідки до звіту (кількість справ окремого провадження  за участю народних засідателів).

Мали місце неправильного відображення залишків  та невірного заповнення  рядків 21(звіт про роботу суддів), 22(мережа суддів) довідки до  звіту  за формою 2-А.

Багато виправлень вносилось у звіт за формою 3 у зв’язку з тим, що при заповненні облікових карток  у програмі  працівники  судів  плутали частини  із  примами статей, також виправлялись показники застосованих стягнень, так як при об’єднанні справ за ст. 122-2, 122-4, 124, 130 вказували об’єднання зі ст.122-2 КУпАП і застосовували  стягнення у вигляді  громадських робіт, непередбачене   статтею 122-2, тоді як в дійсності об’єднання відбулося   з матеріалами справи, передбачене  ст.130.

          Основними причинами недоліків в роботі по складанню та поданню статистичних звітів в місцевих судах є недостатнє знання положень чинного законодавства, Інструкції щодо заповнення і подання звітів про розгляд місцевими судами судових справ і матеріалів, затвердженої наказом ДСА України від 05.06.2006 № 55 (зі змінами від 25.05.2011 року), інших відомчих нормативних документів, які регламентують ведення обліково-статистичної роботи та неуважність при внесенні даних до  комп’ютерної програми, яка в свою чергу обумовлена  і змінами судочинства при розгляді справ щодо соціального захисту «дітей війни» і одночасним  вивченням  працівниками судів КП «ДЗС».

Також втілення на практиці  пред’явлених сьогоденням вимог щодо  впровадження та розповсюдження інформаційних технологій в діяльності суду потребують від співробітників апаратів не тільки фахових знань у галузі юриспруденції, але й належної підготовки до роботи на комп’ютерній техніці.

 Крім цього, на якість і достовірність  статистичних даних впливає плинність кадрів та суб’єктивний  людський фактор, що призводить до технічних помилок.

 До того ж,  у  більшості судів працівники апаратів продовжують працювати на застарілій оргтехніці, потужностей якої бракувало для оперативної та якісної роботи в програмі «Судова статистика», а нині - в системі «ДЗС».

          

З метою  удосконалення стану обліково-статистичної роботи та інформаційно-технічного забезпечення в рамках реалізації програми створення Єдиної судової інформаційної системи, вважаю за доцільне рекомендувати :

 

Головам  місцевих судів, керівникам апаратів місцевих судів області:

1. Розглянути аналітичну довідку на оперативній нараді та заслухати керівників апаратів місцевих судів, а також інших відповідальних співробітників про організацію та стан обліково-статистичної роботи за період  2011 року.

2. Здійснювати постійний контроль за організацією роботи щодо повноти   внесення  інформації до бази даних системи  електронного  судового діловодства КП «Документообіг загальних судів».

3. Планувати і проводити навчання з працівниками  апаратів судів, які займаються питаннями судової статистики, здійснювати аналіз помилок, які допускаються під час складання статистичних звітів, з метою їх подальшого уникнення. 

            4. Посилити контроль  за веденням  обліково-статистичної  роботи шляхом включення у план роботи суду та проведення перевірок стосовно якості заповнення всіх видів  обліково-статистичних карток на справи.

          5. У разі звільнення або переміщення співробітників, відповідальних за введення даних до програми «ДЗС», забезпечити покладення виконання вказаних обов’язків на іншого співробітника з метою недопущення створення залишку не введеної інформації.

          6.  Посилити контроль за своєчасним та правильним заповненням карток на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу та їх  направленням до територіального управління та апеляційного суду Херсонської області.

7. Забезпечити  чітке виконання вимог  п.3.3.15 п.3.4.28 Інструкції  щодо заповнення та подання звітів про розгляд місцевими судами судових справ і матеріалів, затвердженої наказом ДСА України від 05.06.2006 № 55 (зі змінами від 25.05.2011), а також  п.6.7 Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України від  27.06.2006 №68 (зі змінами від26.09.2007 №100) у частині визначення суддями в обліково - статистичних картках категорії рядків звітів.

8. З метою підвищення  загально професійного рівня  спеціалістів із судової статистики під час семінарських занять  додатково вивчати  положення  Кримінально-процесуального, Цивільно-процесуального  кодексів України, Кодексу адміністративного судочинства України.

9. Посилити персональну відповідальність керівників апарату суду, які організують ведення обліково-статистичної роботи у суді, та працівників апарату суду за результатами перевірок, які здійснюються у суді, уживати заходів дисциплінарного впливу до працівників апарату судів, винних у порушенні вимог, що пред’являються  до ведення обліково-статистичної роботи.

         

         Сектору  організації діловодства, ведення архіву судів та  судової статистики:

1. Клопотати перед керівництвом  ДСА України у вирішенні питання щодо централізованого виділення та постачання місцевим судам Херсонської області  комп’ютерної техніки.

2. Надавати  консультативну  допомогу  працівникам апаратів  місцевих судів в питаннях, які виникають у процесі освоєння  програми «ДЗС».

3. Заслуховувати на засіданнях колегій ТУ ДСА  керівників апаратів місцевих судів з питань з організації ведення електронного діловодства в судах.

4. Продовжувати щомісячне узагальнення повноти та достовірності заповнення карток на осіб, стосовно яких судом розглянуті кримінальні справи.

5. Підготувати та провести семінарські навчання з працівниками місцевих судів області, відповідальних за ведення обліково-статистичної роботи в суді  та здійснити відповідні підготовчі заходи  до складання  статистичної звітності за період першого півріччя 2012 року.

6. За необхідності проводити  стажування  на базі територіального управління для новопризначених працівників, відповідальних за ведення обліково-статистичної  роботи.

7. Копію аналізу надіслати  до місцевих судів Херсонської області для обговорення.

Сектор  організаційного забезпечення

діяльності  судів,  судової статистики та

інформаційних технологій  ТУ ДСА України

в Херсонській області

 

Бевзюк О.Г., 0552-49-24-50