flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про результати проведення процедури закупівлі

ЗВІТ
про результати проведення процедур відкритих
торгів від 04.04.2013р.

1. Замовник:

1.1. Найменування. Територіальне управління державної судової адміністрації України в Херсонській області.

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. 26283946

1.3. Місцезнаходження. вул.Декабристів, 30,м. Херсон, 73003

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail). Савченко Н.П. – провідний спеціаліст вул. Декабристів,30, м.Херсон, 73003; тел./факс 0552491365; е-mail: inbox@ks.court.gov.ua

1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Державна судова адміністрація України, 26255795

2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету України.

3. Предмет закупівлі:

3.1. Найменування. Послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки (ремонт техніки і заправка і регенерація картриджів). ДК 016-97 72.50.1.

3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг.----

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. За адресою замовника.

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. До 31.12.2013р.

4. Процедура закупівлі. Відкриті торги.

5. Інформування про процедуру закупівлі:

5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.

5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю (у разі наявності).

 

www.court.gov.ua

5.3. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

04.02.2013р. ВДЗ 10 (753) № 038791 КОМ.

5.4. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом України "Про здійснення державних закупівель" (далі - Закон). -------

5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

14.03.2013р. ВДЗ 21 (764) № 089509 КОМ

5.6. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщене на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України.

04.04.2013р. ВДЗ 27 (770) № 105600 КОМ

5.7. Дата і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом). ----

6. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів.

6.1. Кількість учасників процедури закупівлі. Два

6.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові.

ФО- підприємець Лиманець І.А.

Приватне підприємство «Фірма «Авто-граф»».

6.3. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

 2364801837

 33511778

6.4. Місцезнаходження/місце проживання.

Вул. Чернявського,9/7, м.Херсон,73000;

вул. 9-Січня, м.Херсон 60,73000

7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:

7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час).

 06.03.2013р. о 9.00

7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час).

06.03.2013 р. о 10.00

7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів. Дві

7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів). ---

7.5. Ціна і стислий опис інших умов кожної пропозиції конкурсних торгів.

400000 (чотириста тисяч грн., 00 коп.) з ПДВ 20% згідно вимог ДКТ;

420000 (чотириста двадцять тисяч грн., 00 коп.) з ПДВ 20% згідно вимог ДКТ.

7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, обґрунтування підстав відхилення. ---

8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:

8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:

 

найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів

 400000 (чотириста тисяч грн., 00 коп.) з ПДВ 20%;

 

найвища ціна пропозиції конкурсних торгів

420000 (чотириста двадцять тисяч грн.,) з ПДВ 20%;

 

номер один та ціна акцептованої пропозиції

конкурсних торгів  чотириста тисяч грн., 00 коп. з ПДВ 20%.

8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів. 07.03.2013р.

9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові. ФО-підприємець Лиманець І.А.

9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків. 2364801837

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс.

Вул. Чернявського,9/7, м.Херсон,73000; тел./факс 0552420984

10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю.29.03.2013р; 400000 грн. (чотириста тисяч грн.) у тому числі ПДВ 20%.

10.1. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару). -----

11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).----

12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися:

12.1. Дата прийняття рішення.----

12.2. Причини.----

13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:

13.1. Перелік учасників, що подали всі документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають установленим законодавством вимогам.

ФО-підприємець Лиманець І.А.

Приватне підприємство «Фірма «Авто-граф»».

13.2. Перелік учасників, які не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, або подані документи не відповідають установленим законодавством вимогам.-----

13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону.

ФО-підприємець Лиманець І.А.

Приватне підприємство «Фірма «Авто-граф»».

 

13.4. Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені статтею 17 Закону, та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника.----

14. Інша інформація.

15. Склад комітету з конкурсних торгів

Голова ККТ

Завідувач сектору  матеріально-технічного

та господарського забезпечення,організації

діяльності служби судових розпорядників                              А.В.Кіженцев
                 

Заступник голови ККТ

Завідувач сектору  планово-фінансової   

діяльності, бухгалтерського обліку та звітності                        А.О.Кравченко

Член ККТ

Головний спеціаліст з

забезпечення договірної та

позовної роботи                                                                    С.М. Рудниченко

 

Член ККТ

Провідний спеціаліст відділу

планово-фінансової діяльності

бухгалтерського обліку і звітності                                         А.С.Колихаєва

 

Секретар ККТ

Провідний спеціаліст з діловодства

контролю та роботи зі зверненнями                                           Н.П. Савченко