flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт

 

ЗВІТ
про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника

                                                                  від  29.08.2013     

1. Замовник:

1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Херсонській області.

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26283946.

1.3. Місцезнаходження: м. Херсон, вул. Декабристів, буд. 30, 73003

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Савченко Н.П. – провідний спеціаліст з діловодства контролю та роботи зі зверненнями територіального управління Державної судової адміністрації України в Херсонській області; 73003, м. Херсон, вул. Декабристів, буд.30, 0552-491-365 

1.5. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державна судова адміністрація України, 26255795

2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти державного бюджету.

3. Предмет закупівлі:

3.1. Найменування: пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води Код ДК 016-2010 35.30.1.

3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

Лот №1- Цюрупинський районний суд Херсонської області – 22,66 гКал;

Лот №2- Голопристанський районний суд Херсонської області – 7,85 гКал;

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг Херсонська область:

Лот №1- 75100; вул. Поштова ,48,  м. Цюрупинськ;

Лот №2-75600; вул. Горького, 19,  м. Гола Пристань;

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12. 2013 року.

4. Інформація щодо інформування про застосування процедури закупівлі в одного учасника:

4.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: www.tender.me.gov.ua.

4.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі наявності): www.court.gov.ua

4.3. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеної на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 05.08.2013, №155738 ВДЗ №61 (804) ТРП

4.4. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованої в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:--------

4.5. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування процедури закупівлі в одного учасника, розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 05.08.2013, №155738/1 ВДЗ №61 (804) ТРП

4.6. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування процедури закупівлі в одного учасника, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 08.08.2013, №159453, ВДЗ №62 (805) ТРП

4.7. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщена на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 22.08.2013 №163171, ВДЗ №66 (809) ТРП

4.8. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення процедури закупівлі в одного учасника, яка була (буде) опублікована в міжнародному інформаційному виданні з питань державних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:-----------.

5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 23.07.2013

6. Інформація щодо проведення переговорів: 05.08.2013  о  13.00 за київським часом , м.Херсон , вул. Декабристів ,буд.30; кабінет начальника управління.

7. Кінцева ціна , погоджена в результаті переговорів:

Лот №1 -  24002,61 грн. (двадцять чотири тисячі дві  грн.61 коп.) в т.ч. ПДВ 20%;

Лот №2 -  8100 грн. (вісім тисяч сто грн.00 коп.) в т.ч. ПДВ 20%

8. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

8.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові:

Лот №1 – КП «Цюрупинськ-сервіс» ЦМР

Лот№2 – КП «Міськтеплокомуненерго»

8.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків:

Лот №1-34988325

Лот №2 -21284482

8.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс:

Лот №1 - вул. Миру, 3-А, м.Цюрупинськ, Херсонська обл., 75100, 0554245202

Лот№2 - вул.Покришева, 41, м.Гола Пристань, Херсонська обл., 75600, 0553921364

9. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю:

Лот №1 - КП «Цюрупинськ-сервіс» ЦМР – 24002, 61 грн. (двадцять чотири тисячі дві грн., 61 коп.) в т.ч. ПДВ; 16.08. 2013 р.

Лот№2 - КП «Міськтеплокомуненерго» - 8100 грн. ( вісім тисяч сто грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ; 16.08.2013 р.

10. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару):-----

12. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель". Відповідно до ст.16 послуги з передачі та розподілу централізованого постачання теплової енергії не визначені, як такі, відносно яких замовник встановлює кваліфікаційні критерії.

13. Інша інформація. Згідно п.2. ч. 2 ст. 39 ЗУ «Про здійснення державних закупівель» №22 89 – VI від 01.06.2010, а саме: за відсутності конкуренції на послуги, які можуть бути надані тільки певним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.

КП «Цюрупинськ-сервіс» ЦМР та КП «Міськтеплокомуненерго» внесені до переліку суб’єктів природних монополій з транспортування теплової енергії Херсонської області розміщеного на офіційному сайті Антимонопольного комітету України.

 

14. Склад ККТ:

Завідувач сектором матеріально-технічного

та господарського забезпечення,організації

діяльності служби судових розпорядників                                             А.В.Кіженцев

Заступник голови ККТ

Завідувач сектором планово-фінансової 

діяльності, бухгалтерського обліку та звітності                                   А.О.Кравченко

Член ККТ

Головний спеціаліст з забезпечення договірної

Та позовної роботи                                                                                  С.М.Рудниченко

Член ККТ

Провідний спеціаліст відділу

Планово-фінансової діяльності

Бухгалтерського обліку і звітності                                                          А.С. Колихаєва

Секретар ККТ

Провідний спеціаліст з діловодства

контролю та роботи зі зверненнями                                                      Н.П. Савченко