Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
1 |
|
|
ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення процедури закупівлі
1. Замовник:
1.1. Найменування: Територіальне управління ДСА України в Херсонській області
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26283946
1.3. Місцезнаходження: вул.Декабристів, 30, м.Херсон, 73003
1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Державна судова адміністрація України, 26255795
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України
3. Процедура закупівлі: Відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: код 72.50.1 - послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп’ютерної техніки (ремонт техніки та заправка і регенерація картриджів)
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2013р.
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщувалася інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація замовника про закупівлю: www.court.gov.ua
5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №038791, “ВДЗ” №10 (753) від 04.02.2013р.
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях:
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №089509, “ВДЗ” №21 (764) від 14.03.2013р.
6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визначена найбільш економічно вигідною:
ФО-підприємець Лиманець І.А. - 07.03.2013р.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю:
ФО-підприємець Лиманець І.А. - 29.03.2013р.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю:
ФО-підприємець Лиманець І.А. - 400000 грн. (з ПДВ)
8. Ціна за одиницю товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу.
9. Інформація про переможця торгів:
9.1. Повне найменування (для юридичної особи) або прізвище та ініціали (для фізичної особи): ФО-підприємець Лиманець І.А.
9.2. Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника: 2364801837
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання/реєстрації (для фізичної особи): вул. Чернявського, 9/7,м.Херсон,73000
9.4. Номер телефону, телефаксу: 0552420984
10. Інформація про рамкову угоду
10.1. Дата та номер рамкової угоди:----
10.2. Учасники рамкової угоди:----
10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду:--