flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Комп’ютерна техніка

О Г О Л О Ш Е Н Н Я

про проведення закупівлі з публікацією на англійській мові через систему електронних торгів

  1. 1. Замовник:

1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової

адміністрації України в Херсонській області.

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26283946.

1.3. Місцезнаходження: вул. Перекопська, 5, м. Херсон, 7300

  1. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 5 925 000,00 (п’ять мільйонів дев’ятсот двадцять п’ять тисяч, 00 копійок )
  2. Крок зниження ставки: 0,5% - 29 625грн.
  3. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування предмета закупівлі: Моноблоки, багатофункціональні пристрої Canon або HP, технічні засоби фіксації судового процесу (ТЗФСП), книжкові сканери, персональний комп'ютер для зберігання даних сканування/файловий сервер (з монітором), системний блок для встановлення серверної частини програмного забезпечення автоматизованої системи документообігу (підключення до 40 користувачів), ноутбуки, монітори, системні блоки персонального комп'ютера. ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)

4.2. Кількість (обсяг): 328 шт. (згідно специфікації)

4.3. Місце поставки товару, надання послуг, виконання робіт:                                          вул. Перекопська, 5, м. Херсон, 7300

4.4. Строк поставки товару, надання послуг, виконання робіт: до 20.12.2019 року.

  1. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження.

5.1. Учасник повинен надати в електронному, сканованому (в форматі pdf)

вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:

- контактні данні компанії-учасника (повне та скорочене найменування учасника, з зазначенням банківські реквізитів учасника, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштова та юридична адреси, телефон, факс, електронна адреса;

- копію свідоцтва про державну реєстрацію, або виписки з Єдиного державного

реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;

- копія витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осібпідприємців, або іншої довідки державного зразку, з переліком видів економічної діяльності

Учасника;

- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ

(якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);

- інформація про посадових осіб, які відносяться до керівного складу та мають право на укладання договору про закупівлю з доданням підтверджуючих документів (документів, що підтверджують правомочність на укладання договору на поставку товарів), а також інші службові (посадові) особи учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі та/або здійснювати зв'язок з замовником;

- фізична особа-підприємець у складі документів надає згоду на обробку персональних даних фізичних осіб-підприємців, що є учасниками процедур закупівель товарів робіт і послуг за державні кошти та контрагентами Київського апеляційного господарського суду за загально прийнятою формою;

5.2. Додатково копії зазначених документів надаються замовнику переможцем у друкованому вигляді, завірені належним чином, під час укладання договору про закупівлю.

  1. Учасник, який виграв аукціон, на етапі кваліфікації повинен протягом одного робочого дня надати в електронному, сканованому (в форматі pdf) вигляді Заяву пропозицію (додаток 1) з ціновою пропозицією, яка відповідає результатам аукціону.

Оригінал Заяви-пропозиції надається замовнику переможцем у друкованому вигляді,

під час укладання договору про закупівлю.

  1. Учасник, не пізніше ніж через три дні з дня прийняття рішення Замовником про намір укласти договір про закупівлю, надсилає на електронну пошту

inbox@ks.court.gov.ua електронний варіант договору з власними реквізитами, отримує заповнений зі сторони замовника електронний варіант і не пізніше ніж через 7 робочих днів передає повний пакет документів на адресу суду (або нарочним посадовій особі замовника) у запечатаному конверті.

  1. Оплата товару здійснюється Замовником в національній валюті України в

безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Учасника після 100% поставки товару.

  1. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
  2. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує постачати за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять послуги щодо транспортування, вантажні роботи тощо. Не врахована учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. Вартість пропозиції повинна бути чітко визначена. Будь-які витрати, понесені учасником-переможцем процедури закупівлі у зв’язку з участю у процедурі закупівлі та укладенням Договору не вважаються збитками і не підлягають відшкодуванню Учаснику.
  3. Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника.
  4. Посадова особа замовника: Твердохліб Володимир Іванович, провідний спеціаліст (по роботі зі зверненнями та доступу до публічної інформації) тел.:+380552328393, +380552328394 e-mail:inbox@ks.court.gov.ua

Додатки до оголошення:

Додаток № 1 - Заява-пропозиція.

Додаток № 2 - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.

Додаток № 3 - Проект договору про закупівлю

 

Уповноважена особа, секретар ТК

головний спеціаліст відділу планово-фінансової

діяльності, бухгалтерського обліку та звітності                          К.С.Курнявцева